Family statement

We willen een waardengemeenschap zijn, een familie(bedrijf) met een herkenbare cultuur. Daarom hebben we een Family Statement. Hiermee geven we de waarden die we delen door aan volgende generaties en aan de medewerkers van onze bedrijven. In het statement hebben we vastgelegd hoe we vandaag en morgen voor elkaar klaarstaan, als een familiebedrijf van mensen voor mensen. Het statement geeft aan dat we vertrouwen op elkaars kwaliteiten en dat we die samen willen inzetten om dingen beter en slimmer te doen, om nieuwe oplossingen te vinden voor klanten, medewerkers en maatschappij. Het statement bevestigt ook hoe we duurzame relaties opbouwen met de buitenwereld.

Ons Family Statement is ons moreel kompas en geeft richting bij het nemen van de juiste beslissingen. Aandeelhouderswaarde en groei zijn niet onze primaire drijfveren. Wij maken maatschappelijke, politieke en sociale afwegingen voorbij het eerstvolgende kwartaal. Dat doen we op basis van waarden die wij bij Vebego in ons dragen en waar iedereen ons altijd op mag aanspreken, nu en in de toekomst. Dát familiegevoel is en blijft de motor achter Vebego. Het is de lijm die onze ruim 36.000 medewerkers in vier landen verbindt.